Slovenské cestovné agentúry? Čosi strašné!!!

Autor: Maroš Stanislav | 11.9.2012 o 12:16 | (upravené 11.9.2012 o 12:54) Karma článku: 13,18 | Prečítané:  2143x

Tak sme sa rozhodli s priateľkou stráviť nejaký čas v Tureckých krajoch. Normálne sme skontaktovali niekoľko slovenských cestoviek....

A začalo sa obdobie hľadania správneho pomeru cena-kvalita. Lenže to sme ani len netušili, že slovenské cestovky sa o klienta buď nezaujímajú, alebo stále dookola opakujú klasické slovenské obchodnícke klišé "nedá sa".

V prvom rade sme sa teda začali zaujímať o také veci, ako je termín, cena, poloha hotela a samozrejme doporučenia, za ktorými by si cestovná kancelária bola ochotná stáť. S niektorými agentúrami sme sa spojili len mailom, v jednej som bol osobne. Vzhľadom na to, že sme chceli last minute, všetko sme začali riešiť tak cca 14 dní pred plánovaným odletom. Bolo nám povedané, že máme čas riešiť dovolenku tak 7 až 10 dní predtým. Dobre teda, povedali sme si a začali sme sa zaujímať o všetko potrebné v doporučenom čase. Z niekoľkých kancelárií nám došli ponuky, ktoré nijako nekorešpondovali s tým, čo sme chceli. Z tej, v ktorej som bol osobne neprišlo nič... Keďže sme sa chystali stráviť v krajine úspešných telenoviel 10 nocí, očakávali sme aj termíny, ktoré by nám pobyt zatraktívnili napríklad časmi odletov a príletov. Chyba. Drvivá väčšina odletov bola v neskorých poobedňajších, prípadne večerných hodinách prvého dňa a všetky odlety boli v doobedňajších hodinách posledného dňa. Lenže mi sme to chceli opačne. Nedá sa, znela odpoveď. Druhý problém vznikol, keď sme sa začali zaujímať o možnosti stravy v lietadle pre celiakov, keďže priateľka trpí touto chorobou. Fúha, to bude problém... nedá sa... to asi nepôjde. No proste ani len snaha o zistenie. Hneď po telefóne sa nič nedalo.

Až sme sa teda začali zaujímať o nami zvolené destinácie v jednej zahraničnej (Rakúskej) cestovke. A zažili sme príjemný šok. Okamžite sme dostali ponuky, s ktorých sme si hneď vybrali. S celiatickou stravou v lietadle nebol absolútne žiaden problém a všetko bolo počas letu tak ako sme si dohodli, teda strava pre celiakov bola pripravená na meno. Zlatým klincom celého procesu bol odlet a prílet. Odlietali sme z Viedne ráno o 5.25 prvého dňa, teda pobyt sa tým relatívne predĺžil o jeden deň, keďže sme boli už na obed v letovisku na pláži a odlet sme mali naplánovaný tak, že ešte o pol 6 večer sme sa kúpali v mori v deň odletu. Z 10 nocí bolo teda v podstate 12 dní. No a úplne najlepšie bolo to, že cenu sme dostali konečnú. Bez háčikov, bez zavádzania, bez príplatkov za pohľad na more. A dokonca ten istý hotel, ktorý sme si vybrali bol cez túto cestovku lacnejší ako cez slovenskú...

Nemám veľmi vo zvyku robiť reklamu len tak. Ale tentoraz veľmi rád urobím výnimku. Tou cestovnou kanceláriou bola CK TUI Reisen a týmto by som aj veľmi rád poďakoval za perfektný prístup na Krížnej v Bratislave a za absolútne fungujúce služby a všetko, na čom sme sa dohodli.

Takže milé cestovné kancelárie na Slovensku. Stratili ste (asi ďalšieho) klienta. Prajem Vám, aby ste ich ešte zopár stovák stratili, aby ste si uvedomili hodnotu kvality, služby a hlavne klienta. Veľa šťastia v podnikaní.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Odhalila kauzu slovenského predsedníctva. Odkiaľ prišla Zuzana Hlávková?

Gymnázium, ktoré navštevovala momentálne najznámejšia slovenská whistleblowerka, jej plánuje vyjadriť verejnú podporu.

DOMOV

Voliči chcú odchod Kaliňáka a Fica z Bonaparte. Smer bude padať ďalej

V Prešove bude Smer v najhoršej kondícii.


Už ste čítali?