reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Maroš Stanislav

Maroš Stanislav

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Otec troch detí, zaoberajúci sa prácou pre ľudí v oblasti finančného sprostredkovania. Baví ma hokej, ktorý aj s partiou každý týždeň hrávam, tenis, turistika po našich horách a opekačky s priateľkou a deťmi. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Slovenské cestovné agentúry? Čosi strašné!!!

Maroš Stanislav

Slovenské cestovné agentúry? Čosi strašné!!!

Tak sme sa rozhodli s priateľkou stráviť nejaký čas v Tureckých krajoch. Normálne sme skontaktovali niekoľko slovenských cestoviek....

  • 11. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Fico! Neopováž sa mi siahnuť na peniaze!!!

Maroš Stanislav

Fico! Neopováž sa mi siahnuť na peniaze!!!

A myslím to vážne. Naozaj chcem aj touto cestou varovať Fica a jemu podobných, aby prestali tárať nezmysly a hnusným spôsobom klamať ľudí o druhom pilieri. Mám tam svoje peniaze a nemienim o ne prísť len preto, lebo náš premiér sa tak rozhodol. Sú to moje peniaze a ak mi na nich siahne štát, budem hľadať právne cesty.

  • 17. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 157
Počiatek a jeho kšeft za milióny (Eur)

Maroš Stanislav

Počiatek a jeho kšeft za milióny (Eur)

Hovorí sa, že sa nemá vracať do minulosti, ale kauza okolo kurzy koruny pri zmene na euro akosi zapadla prachom. Akosi ľudia nevedeli, nechceli, alebo nepovažovali za podstatné zaoberať sa tým.

  • 19. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 43
Pán Dzurinda, pán Mikloš - odstúpte, buďte chlapi!

Maroš Stanislav

Pán Dzurinda, pán Mikloš - odstúpte, buďte chlapi!

S nemím úžasom sledujem, ako padajú preferencie SDKU-DS, strany, ktorú volím odkedy vznikla. Patrím medzi ľudí, ktorí sa za svoj názor nehambia, mám pevnú, pravicovú hodnotovú orientáciu, elementárnu slušnosť považujem za samozrejmosť a sebareflexiu pokladám za niečo, čo by malo ctiť každého človeka. Bez výnimky a bez ohľadu na to, čo robí.

  • 17. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 37
Trendy sú dôležité - niektoré ma však znepokojujú

Maroš Stanislav

Trendy sú dôležité - niektoré ma však znepokojujú

Ako človek, ktorý aktívne funguje na finančných trhoch, sledujem trendy v ekonomike, v investovaní, ... proste vo všetkom, čo má nejakú súvislosť s dianím na kapitálových trhoch. Nie je to práve čítanie, z ktorého by sme mohli tancovať radostný odzemok. Už dlhodobo však sledujem úplne iný trend. Trend absencie zdravého rozumu na Slovensku v súvislosti s volebnými preferenciami SMER-u...

  • 16. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
Ochranári chránia medvede. A kto ochráni nás, ľudí?

Maroš Stanislav

Ochranári chránia medvede. A kto ochráni nás, ľudí?

S veľkým záujmom som si prečítal správu, že v Lučenci na sídlisku sa pohyboval medveď, že ho uspali a odviezli na sever CHKO Poľana. Čakal som na reakcie, no tie zatiaľ neprišli. Veď čo, jeden medveď...

  • 26. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 67
Česko-slovenská superstar ... nechápem ...

Maroš Stanislav

Česko-slovenská superstar ... nechápem ...

Naozaj mám čo robiť a nezvyknem sa vyjadrovať k veciam, ktoré neovplyvním, alebo nechcem ovplyvniť a ktoré ani nijako nezasahujú do môjho života. Nedá mi však...

  • 24. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 30
...a zemeguľa je plochá a nesú ju štyri (konšpiračné) biele slony

Maroš Stanislav

...a zemeguľa je plochá a nesú ju štyri (konšpiračné) biele slony

Naozaj len táto moja obľúbená hláška ma napadla v súvislosti  ( prepáčte pán analytik) s grafomanským vypisovaním na tému sčítania, ktoré som si prečítal pred malou chvíľou a ktoré ma utvrdilo v tom, že konšpirační teoretici ešte nevymreli. A sú čoraz lepší.

  • 17. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Banka a jej "pomoc" ekonomike a klientom

Maroš Stanislav

Banka a jej "pomoc" ekonomike a klientom

Už niekoľko dní nás jedna z reklám jednej z bánk presviedča, že vložiť peniaze k nim je ten najfantastickejší nápad, pretože úrok bude vyplatený vopred... Nemyslím, že ide o niečo, čo možno nazvať dobrým nápadom!

  • 11. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
slovensko - hokej - emócie a budúcnosť

Maroš Stanislav

slovensko - hokej - emócie a budúcnosť

Slovensko je hokejová krajina, o tom niet pochýb. Máme fantastických fanúšikov, ktorí to dokázali hlavne dnes v súboji s Dánskom a pripravili ( aj ) Paľovi Demitrovi fantastickú rozlúčku. Je čas hodnotiť, no myslím, že hodnotiť by sa mala v prvom rade budúcnosť.

  • 9. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu