reklama

Česko-slovenská superstar ... nechápem ...

Naozaj mám čo robiť a nezvyknem sa vyjadrovať k veciam, ktoré neovplyvním, alebo nechcem ovplyvniť a ktoré ani nijako nezasahujú do môjho života. Nedá mi však...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (30)

Nie je momentálne veľa programov, ktoré mám čas, prípadne chuť sledovať, no na Superstaristov si predsa len čas nájdem. Aspoň zo záznamu ( vďaka istému poskytovateľovi ... ). Tak tomu bolo aj ostatnú nedeľu. To, čo však predviedol "vrajspevák" Michal Šeps, to bola silná káva aj na mňa. Nielen že odignoroval text, čím prejavil neuveriteľnú neúctu voči interpretom, ktorí dané skladby odspievali v origináli, svojim súperom na javisku, divákom a doprevádzajúcej kapele, ktorá si to tiež musela vyskúšať, ale počas rozhodnutia ani nevedel pokorne a chlapsky VERBÁLNE priznať, že urobil chybu a OSPRAVDLNIŤ sa. A nie prvý krát. Totálne ma zarazilo aj servilné poklonkovanie niektorých porotcov, ktorí asi stále premýšľajú, prečo toto indivíduum, ktoré vyzerá, ako keby hulilo trávu vo dne v noci má ostať v súťaži a prekonávajú sa v ospravedlňovaní toho, čo pohnojili už v semifinále. Že pána "vrajspeváka" Šepsa vôbec pustili predvádzať svoje "umenie". Ale možno je všetko v poriadku a tak, ako má byť. Možno tak káže zákon marketingu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo sa mi už zdá menej v poriadku, je fakt, že tento pán "vrajspevák" prežíva dlhšie, ako skutočné spevácke talenty ( teda aspoň z môjho lajckého pohľadu to tak vyzerá ... ). Ak je toto zrkadlom umenia, prípadne zrkadlom vzoru pre mladých, tak máme problém. Nielen že sa v televízii objavuje čím ďalej, tým viac násilia a zabíjania, ale naša mládež považuje za vzor človeka, ktorý má " na saláme ". Odpusťte za expresívum, no vhodnejší publikovateľný názov pre jeho správanie ma nenapadá. Myslím, že sa môžeme tešiť na napodobňovanie podobného prístupu aj v správaní našich detí, ktoré ešte podporuje spomínané servilné správanie porotcov. Česť Rytmusovi, ktorý ako jediný hovorí zdá sa od srdca a ktorému je toto "umenie" evidentne proti srsti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je možné, že ma teraz fanúšikovia "vrajspeváka" pošlú do čerta, možno aj inde. Je možné, že niekto mávne rukou a povie si niečo ako "mať tak jeho problémy". Je tiež možné, že Michal Šeps vypadne už v ďalšom kole a všetci, ktorým sa nepáči budú spokojní. Aj tak si však myslím, že postup pána Šepsa je dôsledok inteligencie národa a nie vkusu a stotožňovania sa s nejakým štýlom. V tejto fáze súťaže už totiž musí interpret dostať naozaj veľa hlasov, aby postúpil ďalej. A ak toto má byť obraz toho, čo sa páči ( predpokladám ) mládeži, tak sa obávam, že o pár rokov môže byť veľmi podobný obraz našej spoločnosti. Množstvo mladých ľudí, ktorí majú všetko "na saláme".

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Asi z toho nie je jednoduchá cesta von a možno to vidím príliš upäto a možno je všetko v absolútnom poriadku a moje videnie je nemoderné, málo "in" a úzkoprsé ... a možno mám rád IBA SKUTOČNÉ HODNOTY a rád by som videl okolo seba, ako sa rozvíjajú...

Maroš Stanislav

Maroš Stanislav

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Otec troch detí, zaoberajúci sa prácou pre ľudí v oblasti finančného sprostredkovania. Baví ma hokej, ktorý aj s partiou každý týždeň hrávam, tenis, turistika po našich horách a opekačky s priateľkou a deťmi. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu